reede, 21. veebruar 2014

Eesti Vabariigi 96. sünnipäev

          Eestimaa 

Eesti on ilus nagu lilled
Eestimaa on kaunis maa
Siin on armsad loomad
Tööd me armastame
Igal loomal on oma kodu
Maal ma elan
Armastan seda maad väga
Arvan, et sellelt maalt ei taha keegi ära minna

                                                                Andri Aarna
                                                                2. klass
                                                                Žürii valis Andri luuletuse 2. klassi parimaks luuletuseks.

                                                                Eesti

Eesti on mu kodumaa. Sind ma armastan. Sest siin on nii ilus. Meil on siin mäed ja orud. Talvel saab suusatada ja kelgutada. Kuid see talv ei ole lund. On ka palju vaatamisväärsusi.

                                                                                                                          Laura Klimova
                                                                                                                          2. klass

       Eestimaa 

Eestimaa on ilus maa
Eesti on minu kodumaa
Siin on vahva elada
Tööd ma armastan teha
Rahvuslill on rukkilill

                           Hendrik Uuemaa
                           2. klass

       Eestimaa 
Eestimaa on ilus nagu lill
Eestimal asub me kool
Siin olen ma sündinud
Siin on tõesti vahva olla
See riik on maailma parim

                           Margo Raudsepp
                           2. klass

                                                             Eestimaa 

 Eestimaa on ilus maa. Siin on palju linnasid. Eesti pealinn on Tallinn. Eestis on ilusad lilled. Eestimaa on meie kodumaa. Eesti rahvuslill on rukkilill.

                                                                                                                                         Karin Kikas
                                                                                                                                         2. klass

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar