pühapäev, 11. november 2012

Mis maa see on


 Meie sünnimaa - Eesti - saab 24. veebruaril 2013 aastal 95. aastaseks. Valik kolmanda klassi õpilaste luuletusi.


     Eestimaa

E
lan Eestimaal
Eesti on väike maa
Siit ma rõõmu saan
Tahan sind kaitsta
Ilma sinuta ei saa
Ma rõõmu sulle teen
Austan sind, Eestimaa
Armsalt ilus oled sa

                       Cristo Teder



     Mu kodumaa

Eesti on mu kodumaa,
armas kaunis isamaa.
Olen väga õnnelik,
et saan elada just siin.
Siin, kus palju metsi, loomi,
hommikul ma lähen kooli.

                           Rasmus Piht



    Minu sünnimaa

Eesti on minu sünnimaa,
meie kõigi kodumaa.
Siin on metsatukad, salud,
järved-jõed meil täis on kalu.
Oled suur või oled väike,
sajab vihm või paistab päike,
Eestimaa on kaunis maa,
minu perel on siin hea elada.

                              Danjel Juškin



      Minu Eestimaa

Minu sünnimaa on Eestimaa,
siin hea on elada.
Meil kõrged kuused- kased,
künkast talvel alla lasen.
Suvel korjan maasikaid,
mustikaid ja vaarikaid.
Eestimaa on väike,
ta on armas mulle.

                            Rasmus Saarna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar